Το πολυβραβευμένο και Πρώτο Πράσινο Ξενοδοχείο της Ηπείρου είναι ένας Boutique οικισμός 8 αρχοντικών, μέσα στην καρδιά του Παγκόσμιου Γεωπάρκου Βίκου – Αώου της UNESCO. Η τοποθεσία του Mikro Papigo 1700 Hotel & Spa, ιστορικού ξενοδοχείου και, κομμάτι αυτής της πολιτιστικής κληρονομιάς, αποτελείται από 8 κτίρια που χρονολογούνται με ντοκουμέντα από το 1700 και ένα κτίριο από το 1600. Το Mikro Papigo 1700 Hotel & Spa φημίζεται για το άψογο πάντρεμα της παράδοσης με την μοντέρνα διακόσμηση με χαρακτήρα και ταυτότητα. Από την ημερομηνία αποπεράτωσης του εμβληματικού ξενοδοχείου της Ηπείρου μέχρι και σήμερα πέρασαν 10 χρόνια, μέσα στην διάρκεια των οποίων κατάφερε να αποσπάσει οχτώ διεθνή βραβεία. Η φιλοσοφία του Mikro Papigo 1700 Hotel & Spa είναι συνυφασμένη με τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και την περιβαλλοντική προστασία.

Δήλωση εκπροσώπου του Mikro Papigo 1700 Hotel & Spa με τη βράβευση της εταιρείας

Ο τουρισμός είναι ο μοναδικός τομέας της ελληνικής οικονομίας που στέκεται σθεναρά με εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης. Αποτελεί άξιο παράδειγμα προς μίμηση για τις επιχειρήσεις άλλων τομέων. Η επιβράβευση προάγει την ανταγωνιστικότητα συνολικά του ελληνικού τουρισμού και συνεισφέρει στη διατήρησή του στο παγκόσμιο τουριστικό περιβάλλον.

Η διπλή βράβευσή μας στα Tourism Awards 2020, με την απονομή του Gold βραβείου στην κατηγορία “Best Mountain Hotel/Resort” για το ξενοδοχείο μας Mikro Papigo 1700 Hotel & Spa και, του Bronze βραβείου στην κατηγορία “Στρατηγική Επένδυση/Συνεργασία /Ανάπτυξη” για το project Epirus365 της εταιρείας μας Branding Greece, έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η Ήπειρος όχι μόνο οδηγεί τις εξελίξεις στο ορεινό τουρισμό, αλλά και διεκδικεί μερίδιο ισόποσης ανάπτυξης και εισροής διεθνών επισκεπτών ως χειμερινός και θερινός προορισμός.

Επιπρόσθετα, διανύοντας αυτή την περίοδο μια εντελώς πρωτόγνωρη κατάσταση, θεωρούμε πως θα οδηγηθεί προς μια περισσότερο θετική κατεύθυνση το αίσθημα της αλληλεγγύης στον κλάδο του τουρισμού, καθώς και θα υπάρξουν εξελίξεις σε θέματα νέων τεχνολογιών, καινοτομίας και γαστρονομίας. Γενικότερα, εκτιμούμε ότι θα αλλάξει όλο το προϊόν της ταξιδιωτικής εμπειρίας.