Marketing Greece – Oh My Greece | Unlock the Feeling Campaign
by
Liza
Strategy, Στρατηγική Επένδυση / Συνεργασία / Ανάπτυξη
H Marketing Greece στο πλαίσιο της δράσης της για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, υποστηρίζοντας την υλοποίηση ενιαίας εθνικής στρατηγικής και υπηρετώντας τον ελληνικό τουρισμό σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, σχεδίασε και υλοποίησε καμπάνια με επίκεντρο τον άνθρωπο και το συναίσθημα, για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, αντιμετωπίζοντας ολιστικά την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η καμπάνια που στηρίχτηκε σε έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες, υλοποιήθηκε με την υποστήριξη ιδιωτικής χρηματοδότησης ενώ παραχωρήθηκε χωρίς κόστος στον ΕΟΤ, ο οποίος προώθησε το μήνυμα σε όλο τον κόσμο.