Οι καθημερινές εργασίες ενός τουριστικού καταλύματος, ειδικά σε front-office επίπεδο, είναι πολλές και επαναλαμβανόμενες, από το checkin μέχρι την αποστολή μηνυμάτων καλωσορίσματος, την έκδοση ενός παραστατικού ή τον υπολογισμό και ενημέρωση καθαριοτήτων. Το Hotelist έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα των διαφορετικών συστημάτων που χρησιμοποιεί ένα ξενοδοχείο ή BnB να αυτοματοποιήσει τη ροή πληροφορίας ανάμεσά τους.

Δήλωση εκπροσώπου του Hotelist σχετικά με τη βράβευση της εταιρείας

Ευχαριστούμε την εξαιρετική διοργάνωση για την πολύ σημαντική βράβευση που, ειδικά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, μας δίνει τη δύναμη και την ενέργεια να συνεχίζουμε και να πετύχουμε ακόμα περισσότερα στον παγκόσμιο χάρτη των ψηφιακών υπηρεσιών τουρισμού.