Εδώ και 30 χρόνια, η Grecotel έχει καθιερώσει τον εμπλουτισμό του αμερικάνικου τύπου μπουφέ πρωινού με κρητικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας. H Grecotel επίσης πρωτοπόρησε με την ένταξη των παραδοσιακών προϊόντων στη λειτουργία των ξενοδοχείων της. Σαν εξέλιξη των παραπάνω, αναπτύχθηκε και καθιερώθηκε ως λειτουργικό πρότυπο η εμπειρία του Κρητικού Πρωινού σαν μια επιπλέον επιλογή πρωινού. Η Εμπειρία Κρητικού Πρωινού συνδέεται με την προσήλωση της Grecotel στη γαστρονομία και τις συνεχείς της αναζητήσεις για ισχυρή ταυτότητα και προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, με προϊόντα που έχουν ταυτότητα και ποιότητα.

Δήλωση εκπροσώπου του Grecotel σχετικά με τη βράβευση της εταιρείας

Η Ελλάδα από την αποτελεσματική διαχείριση της πανδημίας, κατάφερε να κερδίσει την αναγνώριση και εμπιστοσύνη του κόσμου, σαν ένας από τους πιο ασφαλείς προορισμούς για διακοπές.

Τώρα που ήρθε η ώρα να κεφαλαιοποιήσει τη φήμη της, ο θεσμός των Tourism Awards αναδεικνύει και επιβραβεύει καλές πρακτικές -ιδιαίτερα αυτές που μετατρέπουν την καλή φήμη σε πράξη.

Τέτοιες πρακτικές, μέχρι πρότινος, “απλώς” αναβάθμιζαν την ταξιδιωτική εμπειρία του πελάτη, αναδείκνυαν τα τοπικά προϊόντα και έκαναν πράξη την πολυπόθητη διασύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, δημιουργώντας υπεραξία για τον πελάτη, το ξενοδοχείο και τον προορισμό.

Η βραβευμένη με χρυσό βραβείο αριστείας “Εμπειρία Κρητικού Πρωινού”, σήμερα, στις παρούσες συνθήκες, είναι το ζητούμενο, καθώς ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο από τον self-service μπουφέ πρωινού και μεταλλάσσει το πρωινό σε μια μοναδική εμπειρία, σερβιριζόμενη, ιδιαίτερα για τα boutique ξενοδοχεία.

Είναι η καινοτόμος ασφαλής πρόταση πρωινού κι αντιπροσωπεύει μια λειτουργικά εναλλακτική και ασφαλή πρακτική. Γενικότερα, τα λειτουργικά πρότυπα που στηρίζονται στην τεχνολογία και την καινοτομία, είναι η πρόκληση για την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού.

Κλειδί για την πλήρη αφομοίωση των νέων ασφαλών λειτουργικών προτύπων από το προσωπικό των ξενοδοχείων είναι η εκπαίδευση και μόνο η εκπαίδευση.