Η Marketing Greece το 2019 πήρε την πρωτοβουλία και δημιούργησε μια συμμαχία για την ενίσχυση του τουρισμού στα Χανιά. Η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων, η Fraport Greece, η Aegean, η Eurobank και η Marketing Greece ως «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» υλοποίησαν την καμπάνια τουριστικής προβολής «Chania. Experience More» με στόχο την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και τη συμβολή στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στον προορισμό, λειτουργώντας συμπληρωματικά στις δράσεις που υλοποιεί η Περιφέρεια Κρήτης. Οι δράσεις της καμπάνιας αλλά και το content που δημιουργήθηκε εστίασε στις εμπειρίες που εμπλουτίζουν το τουριστικό προϊόν του προορισμού και αποτελούν κυρίαρχο στοιχείο στις ταξιδιωτικές επιλογές.