Ποιος κρίνει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας επιχείρησης; Μα φυσικά οι πελάτες, εκδηλώνοντας την προτίμησή τους και αργότερα την αφοσίωσή τους (πιστότητα) στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Με σκοπό να αποκτήσουμε ευχαριστημένους πελάτες, κάνουμε δύο πράγματα: έχουμε στο επίκεντρο των ενεργειών μας τους πελάτες μας και τους φέρνουμε πιο κοντά στο brand ενισχύοντας αξίες πάνω στο customer loyalty και παράλληλα τους προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, αναπτύσσοντας καινοτόμες υπηρεσίες για το πρόγραμμα πιστότητας Seasmiles του Ομίλου Attica Group.